Mat

Säg omelett! *klick*
Tänkte göra omelett. Det gick bra, kladdade bara liite med äggen denna gång. Ner i stekpannan med allt, även hackad skinka, champinjoner, lök och tomat. Sedan ville jag ha den lite tjockare, men orkade inte knäcka fler ägg så jag hällde på mer mjölk sådär i förbifarten. Vilket bara resulterade i att det fick stå där på plattan i några timmar, kändes det som iallafall. Absolut minst en timme. Så jag blev rätt hungrig.

Mamma kom plötsligt förbi med den utlovade pizzabiten, hemmagjord. Så jag levde ett tag till:D

Tillsist blev omeletten klar ändå. Gött var det oxå, den såg ut som en pizza den med.

Och gud vad gott det kan vara med mjölk! Tror inte jag druckit mjölk sen jag var tillsammans med Jimmie;o Mest för att det inte är så bra om man har astma, mjölkprodukter vettu, blir slemmigare då. Dricker mest vatten hela tiden, och det ä la bra. Men det blir så extra hemskt gott med mjölk när man inte dricker det så ofta:D
         Jag säger bara Ostmacka med kebabsås och mjölk därtill, det är grejer det. Ojojoj. (Ostmackan är alltid med oss(A))

Nu ska jag käka mammas hemgjorda hjortronglass innan jag  kryper till kojs!
Imorn hoppas vi på cave-exploring på smittasmitingen!^^
:D:D:D:D:D:D:D:D

Sov fort, vakna som smort.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0