Torsdag

Mamma ringde vid 11 i morse och sa att hon, mats och alvin tänkte komma förbi idag vid 4. Mats skulle fixa photoshop åt mig osv. Jag somnade iallfall om och sov till halv 2 eller nåt.

Klev upp och satte på radion och lyssnade på sommarprataren, rätt instressant denna gång faktiskt. Det var Malin Sävstam (föreläsare, överlevare) som snackade om typ livet och att acceptera vissa saker i livet och saker som de är/blivit. Att välkomna saker som händer i ens medvetande så att man sedan kan gå vidare i sitt eget liv. Hon pratade om många saker som jag själv står för och tror på hemskt jävla mycket.

Sedankom jag på att alla kartingerna stod på bordet och att det var jäkligt dammigt överallt och att mamma o mats skulle komma hit senare och att jag ändå hade tänkt möblera om. SÅ, jag tog ner alla kartonger, flyttade på soffan o dammsugade och diskade och grejade, så nu börjar det likna nåt! :D Det ska bara skruvas upp lite saker och plockas i kartongerna sen kan det bli inflyttningsfest ;D

Well mamma o co kom hit till slut, de grattade mig på namnsdan och gav mig en liten present (2 pestoburkar, en grön o en röd :D) och vi gjorde lite middag och sedan kom morfar oxå! Han grattade mig oxå och gav mig nyplockade blåbär och en bok :D Man tackar man tackar, jag brukar inte precis få nånting på mina namnsdagar annars^^ (Ja, det är Emma-dagen idag!)

Nu måste jag skyyyyyyyyyynda mig ner till mellanholmen och härntas stadsfest och kolla på Willsons showdans :D Sedan kommer jag väl stanna där och se vad som försigår :)  See ya there!

Run to the hills for your life, be careful when you use the knife


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0