Jag säger bara att jag håller ett öga på dig

Tvingade upp mig ur sängen kvart i tolv, hade tvättid från kl 12. Kilade sedan iväg och åt lunch på skolan. Man måste ju utnyttja de möjligheter man har:) Och jag har ju bara några meter till matsalen oxå. Jaja, några hundra, men det är fortfarande metrar! Nära är det iaf.

Resten av dagen har jag teatrat mig på dramat, "spunnit" på badhuset med HCK motionärerna. Hur kommer det sig att alla gubbarna plötsligt vet att jag köpt en landsvägscykel och nämner det hela tiden och förväntar sig att jag ska satsa mer nu? Ja jag vill ju satsa lite mer, och tävla igen. Det är mycket jag vill.

På dramat gjorde vi först en ny lek som var hemskt rolig xD Vi stod och höll i ett band så det blev som en "plan", där inne var katten och råttan (jagaren och den som blev jagad), MEN både katten och råttan skulle ha ögonbindel. Alltså en blandning mellan "katt&råtta" och "blindbock". "Blindrått". Det var lite läskigt och kul hihi:D  Testa ni med där hemma! Behövs en rätt stor yta dock.

(Hittade en bra bild på goolge som kan
demonstrera typ hur jag menade med bandet^^)






Har sett en film ikväll, "purple people eater" med neil patrick harris som barn. Helt okej för att vara en sån film^^ Nu sitter jag här med Regnbågsnallen, blev lite kramsjuk. Dags att sova iallafall, imorn blir det förhoppningsvis övningskörning med mor!

Jag vill ha Purple! --->














Glad natt,

Sov som en sol
Vakna utan kjol


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0