Stoppa tiden!

Igår repades det minsann:D Hos Tobs. Rep idag och lite imorn och sen rep i äbro på fredag så blir allting jättebra om man är optimistisk. Kul är det iallafall! Micro kom igår oxå så körde vi "gumma" eller "music for a cranky old lady". Fast vi gör ju om den så det blir typ "music for... vad ska man dra till med, a old chaplin wannabe" nämen jag vet  inte, vi har hattar o grejer iallafall.

Efter repandet åkte jag till Memme och feffe och åt memmes goda stuvade makaroner, med korv. (typ barndomsminnen). Sedan klippte hon mig!:D Hon är riktigt duktig må jag säga, jag blev jättenöjd:) Så nu är håret  kortare och  har en bättre lugg som inte är irriterande och ivägen, typ hellugg. Mysig frisyr. Jag tog några bilder med memmes kamera, får dom när hon hittat grejen till kameran så hon kan sätta in dom i datorn..^^ Om det är nån som vill klippa sig och inte vill betala så mycket hos frissan så hör av er! Hon tar 50 spänn nu mera. Ni kan t ex skriva till henne på hennes blogg: memmesstruntprat.blogg.se.

Tänkte gå hem sen men hittade resterna av maten att ta tabberas på medan memme klippte felixen. Sen bar det iväg hemmåt i mörkret. Väl hemma skulle jag ta tag i svenskarapporten, men kortlläsaren till internetbanken hade kommit så jag skulle fixa med det. Trodde jag tappat bort själva korten, letade överallt, tillomed i pappersinsamlingen. Men det brukar funka att sätta sig ner o tänka vad man gjort med det, även denna gång funkade det tillsist. Hittade det i en banankartong som jag hastigt satt på locket gå o ställt massa saker på för att få undan det när det skulle komma folk hit.. jag måste ha llite bättre koll.

Men sen kommer jag ändå ingen vart för har ju inte fått pin-koden än... gaaah. Sen somnade jag på soffan.

Nu ska jag strax iväg till memme igen o öva dirty dancing dansen, sen vidare till Tobs och rep.

Idag ringde väckarklockan. Jag snosade o gick upp, la mig i sängen, gick upp, la mig i soffan, gick upp, la mig i sängen, gick upp, la mig i soffan med datorn. Lycka till till mig att jag ska hinna till marielle halv 1 när jag nu varken ätit eller gjort iordning mig.

Ah la la la la la la life is wonderful


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0