Till er besökare och bloggläsare

Vissa dagar är det typ ca 6 stycken som läser min blogg. Ibland 10. Ibland 20, som idag. Varför är det "så många" vissa dagar? Ja, det är många för mig:D

Skulle vara kul att få lite kommentarer. Kan inte alla som läser dethär inlägger kommentera nåt kul eller bara nämna nåt ord? :) Gör det! För en gångs skull:D Även om ni vill vara anonyma! Men förstås bara kul om ni skriver vem ni är.

Jag vet några få som troget följer min blogg. Men har ingen aning om vilka andra som kikar in då och då sådär.

Hehe bara därför kommer det säkert va typ 3 stycken som kikar in här imorn och läser detta-.-  Men de senaste dagarna har det faktiskt varit minst 10. Good job people^_^

Så kom igen nu då!:D Kommentera! Säg något trevligt, intressant, kul, ointressant, tråkigt, you name it! T ex varför ni läser min blogg (positivt som negativt^^ jag kan nog ta det.), ge gärna kritik (positiv som negativ), ge tips på vad jag ska blogga om, eller ba' skriv nå'! Chilla!^^

Eller så kan ni ju förstås kommentera nåt annat inlägg om ni känner för det. Eller både och! Man kan aldrig kommentera för mycket!

Och btw, så jävla skönt med bloglovin där man kan ha koll på bloggar man följer på ett mycket enkelt sätt. (Jag följer riktigt många nu.) Och behöver inte klicka runt på alla ouppdaterade bloggar för att kolla om de faktiskt är uppdaterade. Där kan ni bli medlem och följa min blogg oxå om ni skulle ha lust.




Sov i tid
Vakna i frid


Kommentarer
Anna

Jag läser din blogg Emma! :D Följer dig på bloglovin.com så jag inte missar ett enda inlägg ;)

2010-03-02 @ 16:15:16
URL: http://theineloquents.blogg.se/
elin

jag läser också! men det kanske du gissade^^

2010-03-02 @ 21:53:10
URL: http://elinwessbladh.wordpress.com
Klara

jag vet vart jag har dig pysen

2010-03-02 @ 22:29:02
Michaela

Såååå, jag hann innan 00.00! Okej, jag vet att det var meningen att det skulle bli någon slags överraskningskommentering här nu men bara för det slog det slint i hjärnan ;) Haha, älska matinläggen iaf, mer mat to tha ppl!

2010-03-02 @ 23:49:58
URL: http://piw.blogg.se/
jens

Jag bara tittar förbi nångång då och då ^^;

2010-03-05 @ 00:56:10
Ugn

Diggar din blogg;D håller på att dö när jag ser matbilderna:P mums

2010-03-06 @ 18:11:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0