Adventures

 

 

En macka och en kopp av det underbara jordgubbstéet på rutiga duken idag med min alldeles egna student. Fin dag med lite (för mycket (pengamessigt)) sommarshopping, men väl behövligt med lite nya shorts och badkläder som inte är för små... Åsså en härlig strandig luftig enkel sommarklänning sådär på köpet. Hjälpte även en vän i nöd som behövde flytta rätt omgående, känns bra att kunna vara till hjälp ibland. Och nu är min student ute på äventyr medan jag sitter hemma och tar han om mig och min förskylning. Härliga tider!:)

 

(ja mamma, det är din gamla 80-tals jeansjacka)

 

 

Som ni kanske redan vet så är det ju inte riktigt min grej det där med normala outfit-bilder, jag undrar hur det ska gå sen när jag flyttar och inte har min braiga outsit-spegel kvar. Well, here we go:

 

 

Sommrigt och härligt, ellerhur? Och framförallt eeenkelt. Inga krusiduller. Det är bra att ha sånt. Några bikinibilder blir det dock inte.

 

 

 

Long time no seen

Good night sweet dream

 

 

 

 

 



Kommentarer
Anonym

Svar: Ja, visst gör hon. :) Det verkar som en riktig bra idé det där med ESC svenska vinnande videos. Jag publicerar ett sånt inlägg imorgon också länkar jag dig där. ;) kram

2012-05-30 @ 14:05:43
URL: http://tvminnen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0