Spela kula med Jerka



(foto: MamMari)


Snön börjar smälta lite smått och det blir slaskigt. Det är kul. Och ibland inte om man blir blöt när man inte känner för det. Men lite glad blir man för då känner man att snart, snart är det kanske vår och man kan spela kula och sparka boll och hoppa hage! Och solen skiner titt som tätt så även om man vaknar på fel sida så kan man bli lite glad. Jag vet inte hur ni funkar, men så funkar jag iallafall alltsomoftast. Sen är det ju så att jag tycker om snön oxå. Och jag känner att jag inte riktigt hunnit göra allt snöigt jag vill än. Men det är ju inte försent! Jag börjar på lördag. Imorn blire Jerka i Övik!









Kram och Puss
Dominantkvartsuss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0