Heldag på logen

Det låter lyxigt va?^^ Jo det var väldigt roligt i början, men ju längre tiden gick desto mer insåg man hur lång den här dagen var. I slutet gick jag runt och hade nå form av sömnbrist-pms. Jag kan bli en riktig surkärring alltså, har svårt att låtsas vara glad och pigg när jag inte är det. Blir mest vresig och klagar när nåt inte är där det ska vara. Onödigt. Ingens fel ju, det är inte så lätt att hålla reda på allt detta slagverk. Helt sjukt att vi lyckas tillsist. Hoppas dock ingen kände att min surhagga gick ut över dom för mycket... Inte meningen... Jag försöker faktiskt. Men ibland slänger jag ur mig nåt i stil med "men var fan är den trumman nu då, vem har tagit min trumma?". Men somsagt, det räcker med att nånting inte råkar vara exakt där nån tror, åsså tar man nåt annat, som är nån annans, åsså måste nästa ta nåt annat som är nån annans, åsså blir det en ond cirkel. Det är så det är och så det måste bli ibland. Så jag blejmar inte nån! (kom inte på nåt svenskt ord för blame).

 

Alla är iallafall sjukt duktiga!:D Detta kommer bli en superkonsert. Imorn kommer jag vara glad, det vet jag. Det finns inte att vara nåt annat på konsert. Lite såhär såg dagen ut:

 

 

 

Sov som en trumma

Vakna och flumma



Kommentarer
michelle

Å så masse kule bilder!

2011-01-29 @ 14:35:45
URL: http://loua.me


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0