En såndär dag du vet



Gick upp klockan 7 i morse och skulle duscha, men mådde tillochmed illa för att jag sovit så lite. Då är det inte bra alltså. Då ska man sova. Därför blev jag sjuuukt glad när jag kom på att det är X-vecka och jag inte alls börjar 9 som vanligt utan typ halv 4!^^ Så det blev till att sovaaaaaaaaaa! Åh<3 Love it. Hehe. Men sen blev det övaövaöva hel dagen! Mest på slagverk och lite på jojo. Och endel kortspel oxå. Livet på vågmannen vettu. Sen ännu mer slagverk till typ sent. Gick förbi pappa och hämtade post och dog litegrann av utmattning, så han gav mig lite välförtjänt middag! Bra att ha såna som bjuder på middag och tv med idrottsgala ibland.

Känner mig fortfarande lite sliten. Börjar inte förrän 1 imorn så endel sova blir det!:D Då blir det terminsuppspelning på Kapells. Nyttigt! Ett knappt ens halvfärdigövat awesome solostycke av Keiko Abe. Finns massa kassa inspelningar på youtube, this is the best I got (nedan till vänster). Förutom den med Keiko själv förståss (till höger), den är awesome, men hela låten är inte med där. 

(Det är först ett rätt långt intro så själva låten börjar inte förrän efter ett tag.)

 

 

Somna efter en flaska rom

Vakna så gott som



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0