20 Memme

Födelsedagsjulrim till Memme:

När jag tänker på dig är det första som
hoppar upp i huvet fortfarande en kanin.
Men det kanske inte är lika angeläget nu för tiden.
Nä nu är det som gäller höga klackar och att va fin.
Röda läppar, skrattande mun, till en klänning av siden.
Annars är det väl second hand i första hand.
Då blir munnen glad och hon sjunger litegrand.
Men hur ska jag gestalta allt det här?
Till min mamma-memme som jag har så kär!



Dessa fick hon av mig:

 

 

(ett örhänge i form av en sko och ett halsband i form av memmes stora leende^^ gjort av cernitlera)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0