I can move!

Snart är jag helt klar med städningen. Har bara hållt på ca 1 år kanske. Nästan alla lådor är borta, och jag kan se golvet! Väldigt mycket! Och jag kan röra mig! Snart kan jag dansa med lite mer svängrum.

I förrgår klev jag upp och gick "morgon"promenad halv 2. Imorse klev jag upp och gjorde detsamma halv 1. Vad blir det imorn? Jag är trött redan nu så jag är jätteglad, det betyder att jag kanske kommer vilja gå och lägga mig nu. Och med tanke på att jag fått lite gjort idag känns det bra att gå och lägga sig nu (mellan halv 3 och halv 4 föregående nätter). Men vänta lite, nu ska vi inte gå händelserna i förväg.

Det är bra att det nya året alltid börjar när det är lov (för de som går i skolan). Hur skulle man annars ha tid att ens försöka fundera på hur man ska försöka leva ett bra liv och må bra under det nya året. Det där behöver inte låta som att jag är deprimerad, för det är jag verkligen inte. Men jag vill verkligen försöka må så bra som möjligt fysiskt, det kommer låta den psykiska biten springa långt utan att jag behöver anstänga mig.




Idag har jag gjort 290 situps. Men det har inget med mina nyårstankar att göra. Det var bara facebook. Och Emma på lekhumör. "Jag gör 10 situps för varje som 'gillar'!" Och ja, 29 har gillat hittills. Tänkte spinna imorn, men är lite krasslig så det får va. Men åka pulka med Madde ska jag, och sen käka med gammelklassisarna på vår käre bros pizzahouse.




Somna sval
Tills tuppen gal


Kommentarer
Madelene

Bilder på lägenheten! bilder bilder! :D Vi måste fixa fler te-och-mys-kvällar också, behövs ju i det här ovädret. ;)

2011-01-06 @ 16:04:52
URL: http://maybealion.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0