Dagens bägare

Idag har jag varit såhäääääääääääääär trött. Och bägaren har varit mer än halvfull flera gånger. Missade en lektion och blev arg på lärare och sa åt na att tänka på vad hon säger. Det jobbiga är att jag kan sällan bli riktigt arg utan att börja böla samtidigt. Jätteirriterande. Åsså kan man knappt få ur sig den ilska man har för allt hulkande. Ja herregud alltså, inte lätt när det är svårt. Men det kändes bra iallafall. Jag fick ur mig det jag ville ha sagt.

Så bägaren fick äntligen rinna över helt, så jag kunde slappna av lite ett tag. Sen grät jag lite till på vågmannen av övertröttning och skratt. Och vet ni en sak. Nu fyller jag år!:D Eller 20 blir jag egentligen 02:50, men idag fyller jag år i vilket fall. Awesome. Mamma kommer med frukost imornbitti så bäst jag sussar nu!






Låt oss skratta
Nu ska vi gratta


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0