Smällar och seminarium

Lyssnade lite så sångseminariet med torbjörn lillieqvist idag. Riktigt skön bilbo-liknande snubbe måste jag säga! Och kul att se vad sångarna fick lära sig och hur han fick dom att utveckla sitt framförande till något mer under en halvtimme.

Här utvecklar han amelie med en solfjäder^^:



Och här är amanda på lunchen:


(om ni inte tycker detdär är fint så kan jag meddela att hon är jättefin egentligen)


Angående smällar:


Träffade Emelie idag oxå som till min stora entusiasm berättar att hon ska få barn om typ 6 månader!! :D Fyfaaaaasen vad kul!:D Älskar när folk man känner får barn!:D Men först äre ju Ali som ska bli pappa förståss!:D Inte klokt alltså!:D Wiihooo:D Jag ska sluta göra big smilies nu:D

Här har vi Emelie, mig och Klara när vi var levande statyer en gång i tiden:




Sov på saken
Vakna naken



Kommentarer
Amanda

Måste säga att det inte var den mest charmiga bild jag har sett på mig men jag bjuder på den! ;)

2011-02-15 @ 23:31:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0