Bradagen

Tisdag

Sådana här dagar vill jag ha fler av. Såna som bara känns så bra liksom. Då man får nåt gjort och dagen känns extra värd sitt värde. Om ni är nyfikna så gick jag upp innan kl 8 och tvättade och grejade och chillade.


Började skolan kl 13 (och träffade alla gamla och nya kapplare). Åt en glass med Aron på stan. Åkte hem och diskade och drack kaffe ur mina underbara kaffekoppar.


Spelade discgolf med syster och bror. Och till sist åt jag pizza med Aron efter han jobbat, och family guy är inte att förglömma.


Det är alltså ungefär en helt vanlig dag liksom, låter det som iallafall. Men den var bra.



Godnatt
Hatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0