Pelle svanslös

Inatt ska jag ta och sova utan Aron för första gången på ett drygt par veckor eller så. Kan inte va nyttigt att sova med någon hela tiden såhär, då saknar man bara varann sen. Hehe^^ Nämen det lär man väl göra oavsätt kanske... Gushgosh, som kela brukar säga. Aja man dör nog inte iallafall. Och sova ska jag fan göra så mycket det bara går, för jag vill bli frisk min förkylning så jag kan dansa och allt sånt, imorn. Åsså ska vi spela lite ragtime på lunchkonsert på kulturmagasinet i sundsvall imorn. Så nu ska jag knyta mig för natten, som aron brukar säga.

 

 

Aron gräddnos

 

 

Somna på stört

Jag är en liten mört

Som har simmat bört




Kommentarer
Rut

Jag tycker att du har en asgrym sida! Har du ork så slå även ett öga på min :).

2011-05-07 @ 19:22:17
URL: http://smsalåna.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0