Niklas Eisen & the Moonshine Trio

Jag känner mig lite som en svikare som faktiskt aldrig kom till hamnkrogen och Nitro Express ändå... men jag har ju hört dom förut. Hade vart nice att höra dom på just hamnkrogen men,.. jag kommer få höra dom igen:) Jag tänkte liksom bara kila in på Bittens liten snabbis innan och på grund av alla kapellsarna som var där och det helt sjukt bra bandet som spelade så fastnade jag där.

Niklas Eisen & the moonshine trio




De hade helt sjukt med energi, och var dessutom jävligt duktiga på sin sak. Jag var redan glad och peppad ikväll, men när jag såg/hörde dessa så blev jag alldeles lycklig och jag kände att det skulle göra lite ont i hjärtat om jag lämnade dom.



Ett helt långbord med kapellselever satt där och lyssnade och klappade med^^ Även Anton kom och överraskade!



Stod och snacka med bandet utanför bittens ett bra tag jag, richard, amanda och rasmus. Vi bestämde att nästa gång de kommer hit ska de komma upp och hämta oss på kapells så ska vi repa in lite roliga grejer och spela. Basisten fick även lära sig lite salsa av amanda och vi planerade en konsert då han ska spela cello och dansa salsa samtidigt på is med tajta glittriga kläder och bach-inspirerad hatt och grejer, jag minns inte allt. Det blir nog jävligt nice iallafall;)

Sedan blev det tillochmed efterfest hos Sofi med självaste bandet. Lite musik och UNO-spel och sedan åka hem.



Riktigt bra kväll! Jag var helt uppivarv och hoppig och glad, det var vi typ allihopa! Så mycket energi har jag inte haft på ett tag känns det som^^


Somna underbart
Vakna i en gokart


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0