Trerätters eller Knytis

Nu ska jag iväg på knytis hos Adi med min nybakta blåbärspaj! (fick äntligen använda blåbärna som jag haft i mitt miniminifrysfack sen jag flyttade hit..).


Undertiden får ni se hur det såg ut under trerättersmiddagen på Utvik:






Förrätt




Varmrätt




Efterrättsgruppen fixar




Marrängswissscccchhh

Tyvärr var inte jag med och lagade nåt för jag hamnade i städ- och diskgruppen...




Markus, Amanda, Natta och Richard "vann" tipsrundan.
(De som kom sist fick chokladpriset).

Erik och Rasmus på de andra två bilderna.
(Jag och Rasmus ägde på Rennäsannsdans;))




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0