Lördagskväll

Biljarding med Natha, Crille, Rasmus, Richard och Amanda. Jag vann sista matchen, det var skönt!;) Men visst gjorde man en hel del tabbar under tiden!
Det kostar 75 spänn i timmen per person. MEN: Tips: Var ett helt gäng tillsammans och boka rummet, då delar ni på timmarna och det blir jäättebilligt!:D




Skulle precis cykla hem då jag kom på att några estetare hade fest:) Där blev det dans och konsttävling. Jag micro och tone bidrog med vikgubbarna. Tone vann solo med det färgglada konstverket. Det var väldigt intressanta spekulationer och tolkningar juryn gjorde av alla konstverk. Tone var dessutom sjukt snygg!




Sen gick jag och Memme hem till henne och kollade på en jättemysko japansk skräckfilm. Man fattade ingenting, den var bara psykiatsisk. Det hände random saker hela tiden, man fick aldrig nån helhet. Men haha, en gång blev vi lite smårädda^^ Satt först i varsitt hörn av soffan, sen kom det en hand i filmen, och POFF, en halv sekund, så satt Memme precis bredvid mig och höll i mig hårt i armen. Det var sjukt kul xD

Ja jo, jag skrek oxå^^




Smaklig dag
Efter behag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0