"Nils-Eik har dunknat, Nils-Eik har dunknat!"

Jag kan inte andas idag. Var hos folk med katter igår och nu har jag jobbig astma och är sjukt täppt i näsan. Jag tog ju allergitablett:(

Sådärja. Nu har jag delat ut valsedlar till trevliga människor. Stod där med KD och M (en gubbe och en tant) och skrev upp lite koreografi till jazzen som jag kom på i huvet när det inte kom nå folk. Marika kom med kaffe och bulle oxå:) Även KD och M fick, väldigt sympatiskt av de gröna.

Klockan 20 bär det av till valvaka med miljöpartiet och soppa och bröd och grejer, det ska bli mycket trevligt, och spännande!! Nu är det inte mycket mer att göra än att hålla alla tummar!


Bilder från min kväll/natt igår:




Såg "Best of Dag-Otto" hos Nathalie! xD




Natha, Emilie, Richard! Amanda, Christian och Krille var oxå där.




En sväng till Metropol där jag hörde sista låtarna av ett underbart skönt afrikanskt band! Stämningen var hemskt Urkultig och jag var hemskt nära på att gå fram och dansa själv. Förstår itne hur alla kunde låta bli.




(Nille, Kling, Pascal, Dennis)

Efter endel vin på Marielle och Feffes inflyttningsfest och sedan människor och prat på krogen så var jag sjukt trött. Men på nåt sätt fick de med mig till mini för pizza, jag nöjde mig dock med kanterna som Dennis langade till mig.




Låg och halvsov hos Dennis sen och visste att jag borde gått hem och lagt mig istället. Men Tobbe och Menos var på G och ruskade igång mig och dansade omkring som galningar. De var väldigt söta när de dansade armkrok runtruntrunt och sjöng hihi.



Håll alla tummar och tår
Så äro snart segern vår




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0