Staden vaknar

Filmkvällen på blev Laxen (elevhem på folkis) blev lyckad. Tillomed Emilie kom dit i sällskap med Erik wiihoo! Skräckis var det som gällde, 1408, den var rätt obehaglig alltså, så endel ryckningar blev det ju. Men det kändes ändå rätt bra efteråt. Sen såg vi Edward Scissorhands och allt blev frid och fröjd:) Haha den var ju underbar, han är så söt och oskuldfull och fan vad jag skrattade en massa xD



Sen var kvällen slut och det var dags att cykla hem i natten. Trodde jag. Nej då var det Mafia som gällde på övervåningen:D Jag har aldrig tagit mig tid att förstå hur Mafia går till, men nu så!:D Det var riktigt kul. Sen övergick vi i lite systemlekar såsom "mitt tåg är påväg till" och sådana. En till gåta är även löst. "En blind man beställer en albatross på en restaurang, smakar på den och går sedan direkt och tar livet av sig. Varför?" Tänk på den ni.




Klockan var typ 4 och jag hade blivit erbjuden sovplats av Jenny för att undvika våldtäktsmannen på vägen hem. Men vi satt kvar ett tag till och löste gåtor, så det hann bli morgon och inte så farligt att ta si hem. Jag tror ju inte att nån skulle kunna våldta mig dock:P Jag har ju cykel och är envis. Haha... men man ska nog inte lita för mycket på sig själv i dessa tider, vem vem om nån kommer med en kniv eller annat vapen och hotar en.

Här, om någon missat det.

Och här.


Nu ska jag snart upp på skolan och spela pingis, vi har en hård kamp framför oss.



Ingenting är omöjligt ibland
Är Sverige ett bra land?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0