Speedad dag!

Idag har jag gått upp halv 8 och kommit till Farbror alice några minuter efter 9 för att få hör: "Ja det var nog allt, då ses vi här igen om 3 timmar." Suck:P Men jag blev kvar där hele tin, trevligt där:) Fick frisyr gjord av Amanda tillochmed. Och lunch av Memmes mamma. Och lyssnade på alla tal på torget när det var 5 i 12 - manifestation.


(av emma 7 år)


Sen var det modevisning och jag gick där med pyjamas och nalle. Kul var det! Sedan övaövaöva slagverk med Mika och Martin och sen själv. Satan vilket övningshumör jag var på!:D Spelade massa piano oxå, typ alla låtar jag kan (inte så många) och wailade sönder Hit the road jack. Jag ville aldrig sluta. Övaövaöva, spelaspelaspela! Är jävligt speedad och vill bara hoppa omkring. Men kommer nog bli väääldigt trött snabbt, har ju inte sovit många timmar!;o


Hem. Blodpudding och kantarellröra-macka. Nu: iväg till biljardhallen och mina kapplare!! Skyndaskynda!!

Bilder sen!!


Spela mer än litegrann
Tills du hela stycket kan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0