Saker jag inte nämnt den senaste tiden



  • Jag har klivit i hundbajs.
  • Samma tant log fint åt mig 2 olika gånger på samma ställe.
  • Ett gammaltgammalt par gick och höll handen på hemköp.
  • Richard skrämde mig genom att stå precis utanför dörren när jag kom ut från toan, ja skrek.
  • Jag skriker inte längre när någon smäshar mot mig (pingis), bara gömmer mig ibland.
  • Crazylistan håller på att skapas.
  • Första gången på ett bra tag fick jag frågan "skaru ha det på summan?" på hemköp. Förvirrad jag svarar: "Ja. Nej. Eller jo. Eller vänta nu, vad fan skulle man svara nurå...?" "Du ska svara ja;)"
  • Sedan frågar han mig "kvitto? Ja eller nej?".
  • Det har gått bra ett bra tag, men nu sover jag för lite igen.
  • Jag har typ 50 spänn kvar denna månad.
  • Jag är mer täppt i näsan än nånsin.
  • Jag hade trevligt skratt-sällskap av Sanna M på lunchen idag.
  • Livet leker, förutom på mornarna i uppförsbacken.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0