Bekvämlighet



Idag var en bra dag. Idag kände jag mig bekväm. Bekväma lättburna kläder som inte måste fixas till hela tiden. Bekväm väska som inte vara är ivägen. Bekväm Emma.


Först Slagverk. Stomp och Stål och improvisation.

Sedan Satslära (bör ej misstolkas), som musiklära fast värre. Närå, det är kul att lära sig sånt tycker jag, men det är lite högre nivå nu. Om jag verkligen koncentrerar mig på lektionerna så fattar jag, men ska jag göra nåt/räkna ut nåt tar det tio gånger som långt tid som för de andra typ. Tänker inte så snabbt.

Sedan håltimme och satt och löste korsord med Erik, Nils och (åh pinsamt vad heter han nu..) och skrattade så jag grät litegrann för att allt blev så konstigt xP

Musiklära med Fredrik Högberg sen. Rolig prick! Det kommer bli en bra kurs.

Sedan var jag på spinnilinning ikväll och spann lite, härlig träning det. Man blir så peppad till musiken. Jag kände att jag gjorde mitt yttersta och blev riktigt svettig, då är jag nöjd!:) Bekväm Emma.





(I väntan på bussen på Utvik)


Somna i en liten korg
Vakna på toppen av en borg


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0