Autumn




Tandregleringen i s-vall idag. Hade sån tur att jag fick skjuts av Johnny dit klockan 10, så hann jag va med och slagverka på morgonen istället för att ta en tidig buss och komma dit en dryg timme i förväg. Jäkla busstider. Kollen skulle ta 15 min, sjukt ovärt att åka till s-vall för 15 mins koll. Men. Det tog högst 5 min. haha. Aja man ska väl inte klaga, det är ju bra att man får komma dit en sväng precis innan man ska börja betala. Och jag fick tid att köpa trumstockar iallafall (min ena gick av precis innan på morgonen, tajmat:)), självklart blev det de billigaste för 49 spänn:)

Musikhistoria. Vi ska skriva en uppsats. Hitta på en tonsättare och bygg upp hans liv utifrån en epok. Jag tror jag ska ta impressionism. Detta kan bli kul tror jag, om man får tid att göra det ostressat och ostört.



Jag har värsta planer för mig, Mika och Martin och våran sommarturné (sommarjobb), det bara måste bli av. Jag gjorde en rythm-låt på gymnasiet förut som jag tänkt ut värsta korreografin till och så. Det kommer bli riktigt nice. Åsså rhythm-song med sång, yeah. Åsså min midi-flumlåt från musikproduktionen som vi får tolka. Och.. ja åh allt kommer bli najsinajsigast! Plus att vi sammarbetar väldigt bra vi tre.


Imorgon får jag pengar! (lite lön), awesome, jag kan handla mat igen!


Somna lilla gris
Vakna utom finanskris


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0