Äppel Päppel Pang Bom Död

Idag har jag varit mer eller mindre död. Men jag lyckades hålla modet uppe nästan hela tiden och halvsov lite uppe i utkiket på kapells en stund. Gick ner och satte mig och snackade med lite folk sen och plötsligt kom Karin och alla sceniska sångarna med en äppelkaka som var den godaste nånsin! (Karin hade bakat). Jag tog två bitar plus receptet. NomNom!




Hade tänkt spinna ikväll. Men med tanke på hur död jag var så köpte jag lite chips istället och laddade hem första avsnittet av vampire diaries season 2. Pringles var längesen!




Dags att sova! Imorn äre gruppträff klockan 9 sen ska jag och Mika gymma på skolans gym! Och kanske spela lite pings i farten..? ;)



Sov ännu mer
Vakna upp&ner


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0