13/10 - International Suit Up Day - och maddes födelsedag

En dag uppkommen efter how i met your mother och Barney Stinson. Awesome dag om jag får säga det själv. Jag var uppklädd hela dan förutom när jag var på jazzdansen. Jag och Richard spelade pingis uppklädda och fina. Och såhär såg jag ut ikväll på maddes suit-up-födelsedags-party:



Jag har tillomed slips om ni inte ser det! Och en solglasögonbrosch^^ I handen har jag maddes present som jag sedan glömde ta med med. 

Bilder från kvällen:



Om ni undrar vad det är som händer på de fyra sista bilderna så är det bara den där leken/tävlingen då man ska smälla ballonger med olika sexställningar^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0