Shåååping

Shoppade lite idag oxå. Ja, då tänker man ju oftast direkt på kläder, det gör jag iallafall. Men idag shoppade jag loss på apoteket!

> Aloe Vera body lotionMildison

> Tampisar

> Helosan (tänkte testa den igen, senast var när jag var väldigt liten), jag behöver lite variation på hudsalvor och så för att inte min hud ska gå under.

> Idomin läppbalsam

> Linicin lus-schampoo till den andra och sista behandlingen nästa vecka

> Och Linicin Prevent Spray, som ska förhindra lusangrepp! Awesome, hittade den idag och det var ju ingen tvekan liksom. Jag gör allt vad jag kan för att slippa lössen åter.





Sen lite andra nödvändiga saker från HM och lite svamp-kudd-smink-grejer som kanske behövs till imorn. (Hm, jag kan inte så mycket om smink;P Använder bara mascara, kajal och lite rouge i vanliga fall, högst.




En skepp kommer lastat. Med vadå?
Med sömnmedel. Dags att till sängen gå.

Jag sitter ju redan här, doh.


Kommentarer
Karoline

Testat Bephanten (hudsavla)? Rekommenderas ofta för tatueringar men det är typ nån babysalva. Jättebra återfuktare och så!

2010-10-16 @ 04:23:34
URL: http://trahison.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0