Lugn lördag med virus

Fasen oxå. Dygnet var det ja. MÅÅÅste gå upp tidigt imorn. Åtminstone på förmiddagen.

Alltså jag har massa virus och grejer tror jag, rutor som ploppar upp hela tiden. Jag håller på att föra över allt jag har (bilder, dokument, musik, det är jävligt mycket...) till skivor så Mats eller nån kan få rensa datorn så den blir som ny. Åh så underbart det ska bli. Bara den inte rasar ihop totalt innan jag fått över allt...!

Så ja, idag har internet och allt varit bajs och jag har knappt kunnat klicka på nåt, knappt ens starta om datorn. Men just nu är det okej, så vi ska se om vi hittar nåt roligt i arkivet... *kollar bland bilderna*

Jorå, här ska ni se!




Lite bilder från när vi dansade renässansdans på ensembleredovisningen!:D haha det var underbart roligt! Vi höll oss ett tag för skratt, sen var det kört. Och hela publiken skrattade så det var inte lätt. Tänk vilken skillnad från förr i tiden, då var denna dans oerhört seriös och man måste kunna dansa felfritt på fester och baler annars får man hårda straff och man gör nåt felsteg.



Let's do mindfulness
Breath after this mess


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0