Gamla estetare

En kväll för ett tag sen då många från gamla gymnasieklassen samlades på jespers mysiga övervåning för att umgås! Det känns konstigt att man inte går med dom längre, som att man har sommarlov från dom du och sen ska träffas i skolan igen snart. Jag trivs sjukt bra där jag är nu, men helst skulle man ju vilja hinna/kunna umgås med alla man nångång lärt känna!




Jag grillade lite i ugnen!:D Mat!<3 Det till höger kanske ser lite creepy ut men det är banan med choklad och är supergött!


Pegasus,              Memme,                Klara




Nu är jag hemma igen. Och nej, jag har inte börjat på uppsatsen än...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0