Spexig Kamratfest

Jag snodde- nej- lånade en bild av Veronica från vårat spex. Visst har vi en underbar klass huh?:') Detta var slutposen på våran stomp. Om ni undrar så ligger jag lite i underkant.





Hela Kamratfesten och middagen var helt underbar! Dock lite lite mat tycker vi, jag hade lätt kunnat äta dubbelt så mycket till. Men gott som fan var det! Det blev massa sång och ännu en liten stomp av mig och Mika. Sedan mingel och prat och skratt och bugg och disco och snöbollskrig och farliga fakebråk och ja gud vet vad. Åsså lite Bittens och pilkastning i finklänning. Alla var ju typ värsta galaklädda:) utom Mika haha^^ Men hon var hemskt fin ändå<3

Tack alla för en underbar helg! !!



Imorgon ska jag få en välförtjänt sovmorgon! På en måndag! Woooonderful (8)




Sova är chill
Vakna när du vill


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0