Herremajisses

Idag körde vi igenom Miki (Marimba Spiritual), trion vi ska spela på instrumentalkonserten imorn i Missionskyrkan. Vi spelade för de andra i ensemblen på gymnasiet. För mig gick det skit. Skit bajs ungefär. Blä i början och sen borta i slutet, och sen bröt jag ihop sakta men säkert, som vanligt, jag är så jävla less. Jag måste lära mig hantera såntdär. Många gånger går det jättebra och andra gånger bara orkar jag inte. Jag HATAR att inte klara av saker jag vet att jag egentligen kan/har gjort förut. Jag måste sluta med det. Fan!! Jag känner mig sjukt oprofessionell när jag börjar gråta måste jag säga:P Visst, jag är en känslig person, börjar gråta jävligt lätt även ibland när jag inte ens är ledsen. Det måste jag ju acceptera, men nån måtta får det väl vara.

Kom och se oss på konserten istället hörrni, då ska det nämligen gå baotasuperbra! :D Har hört att det ska gå bra på konserten om det går dåligt dagen efter;) Men... mitt solo gick fan rätt bra idag... då går det dåligt imorn..?

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Inte då. ;)

(Mina finfina klippta noter till marimba spiritual)




Vi är dessutom i full gång med att repa inför spexet som ettorna ska göra för resten av kapells till helgen. Det kommer bli finfint. Repade sent idag. Så sent så vi väckte alla som försökte sova på Laxen (elevhemmet). Ops. Inga fler kvällrep kanske hörrni...? Sen var det dags att åka hem och sova på en gång. ...Eller? Lösa kub-grej, spela kort, äta macka med mycket smält ost. ...Sådärja, nu åka hem och bära upp tvätten.


Btw,
förstår ni hur mycket jag hatar
att min mobilkamera har lagt av?????
Bra.
Då behöver jag inte upprepa mig.


Btw igen,
pingisen jobbar jag oxå hårt med.
Shit pommerifrittates.




(8) Din klara sol går snart åter opp
Jag ber dig gud så blid
I kraft och mod och nyfött hopp
Jag stiger upp i tid (8)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0