I en ungtöslya

Veeeeeet ni vad jag har gjort! Jag har tvättat sängkläder, bäddat rena juliga blommiga sängkläder, dammsugit, både på golv och runt fönstret, dammat soffan och filtar från fönstret, möblerat om (bilder kommer när jag fått låna en kamera), och varit uppe alldeles för sent.

Har fortfarande en massa kvar att städa bort och in och ut och upp och ner men annars börjar det kännas riktigt fräscht här igen! Och duktigt! Förutom dessa sena kvällar, idag var jag död i skolan. Som tur var hade jag knappt några lektioner så jag kunde ta en tupplur i foajén.

 

(Lite såhär såg det ut här förut. Och gör fortfarande i ena halvan av rummet. Men bara ens halvan!!!)




Det är ju kul att städa när man märker att det händer nånting och blir bra och fräscht! Men hörrni! Klockan är inte 3 än iallafall! Let's go to bädd.



Somna i en hög
Vakna med en bög


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0