Den nya "fredag den 13:e"

Jag skulle kunna skriva ett helt klagoinlägg nu. Jag är så less. Vissa människor har verkligen ingen medkänsla ibland. Jag är inte dum i huvudet, men ändå verkar hon tro nåt åt det hållet. Jag orkar inte va kvar där. Det är inte praktiskt för mig på nåt sätt. Jag är bara för snäll som är kvar, även fast det mest är dåligt för mig.

Ja, det den 7:e december som spökar. "Tisdag den 7:e". Visst låter det skräckinjagande? Hädanefter ska jag alltid vara försiktig med den dagen. Och nu orkar jag inte klaga mer. Inte här.




Jag gjorde ett litet fint tackkort och skickade till några människor,
bättre sent än aldrig tycker jag!







Låt min dag gå en i sänder
Min vakan ligger i guds händer
Lyckan kommer lyckan går
Tiden läker mina sår
Amen


Kommentarer
Madelene

Åh! Med bilder jag har tagit! :D Vad fint! ^^

2010-11-27 @ 17:27:17
URL: http://maybealion.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0