Dagendag

Alltså min mobilkamera vill inte fungera! x( Den säger bara "kan inte spara filen"... Bah!

Min dag:

  • Har bestämt vad mitt hår ska få för skepnad härnäst.
  • Börjat skriva på manuset till spexet som ettorna ska göra på "kamratfesten" med Kapells, det kommer bli awesome!
  • Övat. Marimba. Övat lite intervaller med Evelina och insett att jag suger jävligt mycket hårdare på det än förut.
  • Handlat efter skolan och gått direkt till pappa för att hämta nåt.
  • Fått mina citron-örhängen från min nya favorit neasmycken levererade.
  • Fick tomtegröt och julskinka där och såg sedan på idol och spelade bamse-fia-med-knuff.
  • Pratade med Emil hur länge som helst som vanligt fast jag skulle gå hem direkt.
  • Pratade med en rolig full kille som kände igen Emil som "han som cyklar".
  • Gick hem vid halv 1 med min matkasse och toapappret under armen. (nämen så grymt patetiskt, skulle Martin sagt nu.)
  • Åt tortillachips med jalapeño-smak och dopp i ostdipp.
  • Blev väldigt trött. Godnatt.



Sov ner på byn jå
Dä ä  ju ba må


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0