Slagverk och studentande!

Igår roddade vi alla slagverksgrejer (typ allt som finns) plus 300 stolar till bergrummet på höga kusten och repade där i kylan. Ja tanken var ju att vi alla skulle vara på vågmannen klockan 8 på morgonen och rodda och sedan åka, men lilla emma vaknade framåt nio hon för att hon var uppe sent och skrev om kalla kriget... Men Mika ringde. Så, det blev till att i princip endast kliva upp, gråta en skvätt, ta matlådan, bli hämtad.

Vi var klara med allt repande och roddande kl 4 då det bar iväg hemmåt för att pluggas (skriva klart kalla kriget). Men jag gjorde mat, åt, klickade upp word-dokumentet, och somnade.

Vaknade när Klara ringde och tyckte att jag borde komma till studentfesten (klassens förfest). Så jag tänkte: WTF. Och gjorde mig iordning och gick dit.

Åh vilken kväll!:) Jag har himlansh kuligt! Gick hem när krogen stängde, men var ändå väldigt pigg! (kanske för att jag sov lite innan istället för att plugga). Så när jag kom hem skrev jag klart kalla kriget-uppsatsen istället!:D Underbart skönt!

Jag har en massa massa bilder att lägga upp, både från slagverkandet och studentfesten. Men hinner tyvärr inte nu, men det kommer! Ska åka om en kvart! Liite smakprov kan ni kanske få.

Genrepet kör vi klockan 3, då är estets storkör med oxå:)) Konserten är klockan 7!:D Och fullsatt är det!:D Sedan väntar efterfest och grillning i Härnösand!



KYSS


Kommentarer
Karoline

Brunnshusgatan eller vad det heter.. vid ICA härnöhallen!

2010-05-30 @ 20:13:35
URL: http://trahison.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0