Dagen"upp och ner"

Vilket konstigt humör jag varit på idag. Allt från depp till gråt till skratt till nöjd till less till glad.
Det var kul att dansa med klassen iallafall. Jag blir så stolt över dom. Fast jag tog det ju lugnt och petade bara i lite detaljer då och då. Åh, min fina klass.


Ville hem och lägga mig men skulle åka till Sundsvall med Lena och hitta tyg.
Mina små syskon följde oxå med:



Tyg!


Och mycket väntan.


Syster Klara!


Kloka ord.


Söt-Hjalmar.


Söt-Hjalmar.


Tyget fick jag köpt åt mig:) Alldeles själv köpte jag en gas-tuta i birsta till slagverkskonserten och en head-massager!!



Vi väntade på Lena och Hjalmar en liten evighet (han skulle ha en vattengevär). Förkyld och jävlig som jag var gick jag omkring som en stel anka och hade ont överallt och snorade. Deckade i bilen på vägen hem. Skönt. Imorgon är jag sjukanmäld. Eller, måste ju ställa klockan på 8 för att ringa och sjukanmäla mig då...


Sov som en gud
Vakna med simhud


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0