Prosit

Idag, förutom att bli förkyld, har jag
1. Varit duktig
2. Haft kul
3. Köpt billig flintastek på homebuy


På gemulektionen:




Tobias gick först in bland speglarna och sa. "Kollar man in i hörnet ser man 7 tobias som står och glor på en!" Varefter jag går in bland speglarna. "Det är ju inte några tobias alls här!" *rakatakang, ktsch*.


Lyckades även få VG i gemu B. Nöjd. Lämnde in näst sista arbetet i Historia idag. Utandning. Inanding igen inför nästa. Gjorde omprovet på samhällsekomini, nu fan ska jag väl fått G på det...



Hade lite ångest efter skolan när det var så soligt och fint och folk och man vill ju verkligen inte gå hem och vara ensam när det är så. Så Micro fick med mig till Bibblan och Café Samba för att plugga lite kallt krig. Tack Micro!



Samba stängde och vi gick och satte oss vid ett bord med ett baota-förstoringsglas! xD



Jag kollade lite på Moas underbara konst oxå:




Sen blev det middag och grillning på smitingen med ett litet gäng!:) Kastade sten och hade hemskt trevlig och roligt.
(lägger ut fler bilder på facebook tror jag)



(Fågelspår)


(Klara-spår)


(Catwalk-älgspår)

Eller vad tror du?



Jag och Klara<3

Hur 80-talig får man bli?:D Jag ser ut som mamma i hennes gamla tröja!
och hennes gamla byxor haha

Försent att sova nog länge nu
Men sov för fan ändå din gnu







Kommentarer
ugn

shit! :D:D VG i Gemu B! Du är grym^^

2010-05-27 @ 20:42:47
emma

Nöjd som sagt! Flera fick MVG oxå!:)

2010-05-27 @ 23:04:16
URL: http://elrl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0