Den högre kusten

Till höga kusten med slagverkarna idag!



Vi hann inte leka i den ultimata lekparken... men jag lekte lite turist för mig själv medan de andra fikade.



Här sprang när man var liten, mellan vattenstrålarna som sprutade upp när man minst anade det:



Åh jag måste bo på det där hotellet nån gång. Får jag nån rolig pojkvän nångång ska jag lätt dra dit honom;) haha. (Får bli nån med körkort...) Finns ju lekpark, utsikt, jacuzzi och asgod mat. MEN, vi ska kaaaaanske bo där natten efter slagverkskonserten, om alla har råd. Johan ska försöka fixa någe bra pris. Hoppas:)


Väl inne i grottan där vi ska ha slagverkskonserten! Lång tunnel ner!




Kapplarna testade lite instrument i det ekande rummet.



Dansanta Fia



Vandrande klarinettister



Scenen vi ska spela på:



Coolt bergrum!



Jag ser ljuset!




Sommarglassen på vägen hem för att repa Taira!




Hallå hejdå
Kom ska vi må


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0