"Vattenfall, hur mår du?" (8)

 

Idag var vi (hälsa o harmoni-gruppen) i Västanå och red på islandhästar! Det var underbart. Inte för alla, men jag kände mig rätt lugn och trygg på hästen. Jag fick en som var rätt lik Fridolf, morfar och mormors ponny de hade förut. Mihi. Fick galoppera lite oxå, fast det inte var meningen. Men hon var lite seg min häst och kom efter när vi skulle tölta, så hon galopperade ikapp istället. :D

 

Jag tog en massa bilder både när vi red och närmare bilder på västanåfallet, men de är spårlöst försvunna från kameran!:(:(:(:( Måste lämna in min mobil tror jag, den har blivit konstig på sistone...

 


Här är några bilder som fanns kvar iallafall:

 

 

När jag gick ner hit (videon nedan) fick jag en flashback. Pang. Så såg jag, det är ju här en norrdansare dansar på en video. Fotade även det stället... som bevis^^ Men.. försvunnen...:(

 



Kommentarer
michaela

islandshästar är ju så mysiga, fasiken vilken rolig kurs du verkar gå! :D

2010-05-13 @ 11:22:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0