Torsdag

Ja den där 20 Maj ja. Jag badade. Men det var inte det enda som hände den dagen!! Jag var igång NONSTOP.

 

  1. Sov 3 timmar natten innan.
  2. Trots det var jag drivande och energirik på kören för att få igenom min vilja.
  3. Hittade teaterläraren och bad henne hitta en monolog till mig som jag kan köra på audition på Hola Folkhögskola.
  4. Historian. De andra gjorde prov. Jag hade ingen fakta att göra prov av så jag jobbade jääärnet med det andra jag ligger efter med. Med det menar jag att jag var effektiv och faktsikt gjorde det jag skulle hela lektionen. Kan tillägga att det ändå inte gick särskilt snabbt.
  5. Jobbade över på lektionen, stressad och stirrig.
  6. Lunch. Stressad, stirrig och helt upp i varv. Försökte ta några djupa andetag och inte bli stressad av att de andra såklart åt klart före mig och stood upp och väntade på mig. (tack för att ni väntade iaf^^).
  7. Kom till "nutida konst" lite försent.
  8. Cyklade hem till pappa och tog upp träningscykeln ur källarn.
  9. Cyklade hem, bytte om till cykelkläder.
  10. Cyklade hem till pappa och bytte till träningscykeln.
  11. Cyklade ut till smitta. (kändes att det var längesen det tränades cykel).
  12. Badade, gjorde mindfullness (fick alltså andas liitegranna då iaf).
  13. Cyklade hem till pappa igen och stoppade ner cykeln i källarn.
  14. Insåg att slagverket började om 2 min och förstod inte hur jag skulle hinna duscha.
  15. Mickel ringde: "du måste komma och spela nu!"
  16. Åkte dit och slagverkade mig klädd i cykelkläder och svett.
  17. Cyklade hem.
  18. Duschade. Bytte om till danskläderna.
  19. Cyklade till pappa och åt snabbsnabb middag.
  20. Cyklade till parketten och kände att NU började mina 3 timmars sömn kännas och var nervös samtidigt = dåsig och ville svimma lite, nästan.
  21. Hade dansuppvisning. (wiiie, det var kul.)
  22. Dröjde kvar, blev fotad, blev kramad och komplimangad, bytte om, tackade willson för denna termin.
  23. Cyklade hem.
  24. Däckade.

Allt detta skädde direkt efter varandra, inget "sätta sig ner och vila" mellan varven. Verkligen hit och dit och överallt. Inte mycket dötid om man säger så. Det var ett UNDER att jag faktiskt var på bra humör i princip hela dagen. Trots stress och hyperaktivitet. Jag var taggad! Jag är glad när jag får saker gjorda!




Imorgon ska jag berätta om idag (fredag) då jag var på "turkisk afton" hos mamma.


Sov som grodan boll
Vakna i en annan roll


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0