Mars April har knopp i håret, Maj och Juni blommar mest

Jag kämpade mig till dansen idag och kämpade mig omkring på dansgolvet. Willson skrattade lite smått åt mig när jag kom krypande upp på scenen, men han tyckte det var bra gjort att jag kom dit över huvud taget. Det tycker jag med. Baksmällan hör ju liksom till litegrann så jag brukar acceptera den. Men visst var det lite hårt, det var det. Satt i sommar-solen ett tag och gick sen och köpte aprikoskräm och koncerverade mandarinklyftor, vilket var det enda jag var sugen på. Imorn är det dansuppvisning med NBV och min söta lilla barngrupp. Så kul det ska bli:) Undra om man får några teckningar i år. Åsså fyller Klara år!




Godnatt och sov gott
Vakna i ditt drömslott


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0