"Låt Sverige förbli svenskt"?

Idag hade vi redovisning/debatt på samhällskunskapen. Vi hade blivit tilldelade varsitt parti och skulle prata för det, alltså låtsas att vi är för allt som det partiet säger. Jag fick SD, Sverigedemokraterna. :P

Det gick väl helt okej med tanke på att det inte är så lätt att vara sverigedemokrat i en debatt. Någon: "Men de som söker asyl, har inte dom lidit?" Jag: "De kanske har lidit jo, men tänk på dom som verkligen lider! Verkligen verkligen lider!! De som dör! Vi kan hjälpa dom som vill ha en värld istället för dom som bara vill ha en "lite bättre" värld!"

Haha, ja det var lite kul faktiskt. Hehe. Dock vill jag påpeka att jag är allt annat än sverigedemokrat. Nä jag skoja jag är inte allt annat. Men mycket annat. Jag håller bl a med Gina i denna video:



Kommentarer
ugn

Väldigt bra sagt

2010-05-17 @ 21:46:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0