Into the wild

Såg denna film ikväll.

http://www.movieonline.cc/movies/20081211/275/

Jag blev både lycklig och deprimerad.

Det var en sjukt bra film. Djup. Men jag mådde lite dåligt av den. Tänk att leva ensam sådär länge. Tänk att bli instängd i den fria naturen. Tänk att veta att man snart ska dö och inte kan göra något åt det. Den här filmen gjorde lite att man började tänka på vad man gör med sitt liv. Men jag valde att inte tänka för mycket denna gång. Istället passade jag på att gråta lite för andra saker. Grät lite för att människor som betyder kommer dö nångång medan jag är i livet, grät lite för att jimmie o kela ska flytta, grät lite för att jag har så underbara människor omkring mig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0