O'boy, vilket vackert väder (hoppas på det iaf)

Ojojoj, nu har jag mycket att ta igen. Och jag börjar att ta igen det kvart över 11 på kvällen, bra emma, bra.

Nästan 2 timmar senare:

Nä det får nog vänta ännu lite till. Iallafall när det gäller vad som hänt de senaste dagarna! Måste gå och lägga mig så snart som möjligt nu. Ska upp och hämta min lillepluttbror Alvin på solenskolan och ta hand om honom. (får betalt från kommunen för det eftersom han är handikappad). Så det är ett av mina små jobb.

 

(Myspojken! Hoppas han inte är grinig imorn. Han har btw lärt sig sätta sig upp på egen hand för ett tag sen:))



Tänkte ta med honom i vagnen till landsarkivet/kristinabacken! Det ska åkas pulka! Eller, inte pulka, men allt annat som går att åka på! Men jag brukar säga pulka som ett samlingsnamn^^ Ska se till att ha med nån liten matsäck oxå, varm choklad är ett måste!!

Alla som vill, kom dit! Vi ska va där ca kl 1 är det tänkt! Wihoooooooo.

Sov på en bardisk
Vakna på egen risk


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0