I am Yippiefied

Efter den sena konsertkvällen försov jag mig imorse och missade samhällskunskapsprovet. Hur mycket jag än misstänker att jag kanske knappt på G så vill jag inte missa ett prov, vill bara ha det överstökat. Dumt. Men det behövdes sovas.

Ikväll halv 19 hade vi extra slagverksrep på Taira. Som slagverkare får man vara berädd att offra sig lite. Tur att det är kul som satan!

Efteråt drog Memme med mig till "Alltid", företaget som gör yippietidningen. Där var det full rulle, nämligen 1årsfest för tidningen. Vad hade jag där att göra kan man ju undra? Mja, felix, memmes teddy, har ju jobbat lite där och han känner jag ju. Åsså har jag ju för fan vart omslagstjej^^ Så jag kände mig välkommen. Anders som fotade mig var även där och han är ju lite rolig han.

Vi fick lite chips, klubba och vin. Även en påse med roligheter. Trevligt trevligt var det!



Fotomästarn Eliasson hjälpte mig att ha rätt vinkel för att det skulle bli så bra som möjligt;)




Somna aldrig osams
Vakna på morgonen, äh, sånt trams


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0