Såpbubblor


Innan barndansen idag gjorde jag iordning en matlåda med nudelwook som jag skulle ta med mig. Sen satte jag mig och åt upp den innan jag jag gick dit:P Lyckat. Men det gick det med.

Hade planerat superbra inför denna gång. Inte som förra gånge då jag planerade snabbt och dåligt precis innan och det blev lite små-kaos ibland. Men idag var det bara kul:D Barnen är så gulliga när de ska vara lejon och se farliga ut! Blåste lite såpbubblor på dom idag oxå:)

Och btw, i matsalen idag var det fisksoppa. Jag tänkte: Det lär ju vara helt okej (eftersom jag gillar i princip allt) men icke sa nicke. Det var rent av helt awesome!! :D Soppa med makaroner, lax och torsk. NOMNOM. Så man kan förvånas av skolmaten ibland.

 

Jag trivs himla bra i denna tröja! Speciellt nu när jag har mörkt/rött hår! Man blir glad av den!

 

Sov som en sten

Vakna med fel ben





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0