En vanlig torsdag med inslag av ovanligheter

På torsdan innan lovet hade vi lite fest i caféterian!^^ Jespers 90-tals nostalgi låt-lista och 90-tals attityder och känsla! Det var fint;)

 


Sen dansade jag och Klara lite på våra barndanser:

 

 

 

Sen var jag på Kiörningskolans teaterprojektsuppvisning på teatern! Mest för att se Lovisa (den enda jag känner där vad jag vet). Hon showar och sjunger helt underbart! En liten naturbegåvad brud är det minsann!

 

 

Plugga din tönt! Snart Tenta!

 

 

 

 

 






Kommentarer
Lovisa

Aaahh, tack:DD

(Jag snor den där bilden av dig)

2010-03-14 @ 19:35:31
URL: http://fhinnfemfel.bubbleroom.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0