Träna och Dygna

Igår somnade jag efter middagen och sov till midnatt, var vaken till 7, gick och la mig, sov till 1. Dålig dygnsrytm. Inatt blir det till att dygna. Då kan jag få lite saker gjorda oxå kanske.

Håller på och greja med spinningprogrammet nu (ska ha leda spinning HHR-kursen på fredag). Efter att jag, memme och klara övat hiphopdansen till projektarbetet gick jag hem och för första gången gymmade nere i mitt eget gym! (eller det som hör till huset..). Det är inte så mycket till gym. Satt lite på "spinning"cykel först, men det är typ inte en spinningcykel, det är en cykel som inte är något att ha. jag kunde inte ens höja belastningen på den och det gick inte att  stå och cykla typ. Just shit. Köp en riktig spinningcykel till mig som jag kan ha där?:)


Iallafall så skulle jag gå igenom mitt förra spinningpass då tänkte jag. Men det blev att jag stod på tramp/jogg-grejen istället för cykeln. Det som finns mer är bänkpress och nån arm-maskin. (nej jag är aldrig på gym). Gjorde 15x2 tag på den. Jag är inte ute efter värsta armmusklerna precis så jag körde lite styrkeövningar för magen utan några maskiner istället och kollade på TV samtidigt. Det finns nämligen TV där, så dit kan gå om jag ska se nåt^^ Glömde ta bilder, kanske en annan gång. Om jag kommer ner dit igen;o Träna?

Stretchade hyffsat ordentligt efteråt. Jag skulle vilja ha tid och vilja att stretcha lite varje dag så jag blir jättevig. Det är ju det som är hemligheten liksom, stretching. Men man måste ha sjukt med tålamod. Den vighet jag har nu har jag fått genom att stretcha förut. Minns när jag inte kunde nå tårta när jag stod med raka ben:)

Hoppas ni andra sover nu
Och inte vaknar mitt itu


Kommentarer
Anonym

Börja sov Emma!!! Det blir bara konstigt om du ska göra som du gör nu. Du kanske känner att du hinner med saker när du dygnar men det du egentligen känar på är att skaffa en bra dyngsrytm så du hinner med saker på dagarna! Jag blir så arg på dig. Att du inte förstår och inte gör något åt det fast du känner samma sak varje vecka

2010-03-22 @ 10:34:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0