Slut på dygning för nu

Nu håller min egenkomponerade spinning-CD på att bränna sig klar. Det tog ett litet tag. Har även hunnit med att äta lite tortillachips med jalapenosmak. Har ju egentligen en jävla massa annat som jag hade behövt göra inatt, bl a gemuläxan som jag beklagat mig för att inte ha gjort varenda vecka. Det är egentligen inget direkt svårt, bara det att jag inte gjort den, kommer på det varje söndagnatt/måndag och då är det försent (har gemu på måndagar).

Men känns bra att jag gjort nåt vettigt iallafall, spinningen. MEN, det är inget jag MÅSTE göra, eller det blev ju det, men det var något jag valde till. Nåt som jag frågade om jag fick göra på skolan. Gosh, jag gör aldrig det jag verkligen måste.

Den här låten har jag som uppvärmning^^:



Nu ska jag fixa kläder för dagen och äta nåt och försöka hinna ta en liiiten tupplur så jag orkar nånting iallafall. Jag känner mig lite halvdöd.

Puss och hej
wake up, yeyyy





Kommentarer
Rebecca

jag älskar din header är det dirty dancing? :D

2010-03-22 @ 09:43:47
URL: http://rebeccaismyname.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0