Optimism

Jag lovade "en sorts hyperintelligent fiskbulle", dvs Jesper Moderatho, vår kära Historielärare att skriva klart 1700-tals uppgiften nu på lovet. Bah. Ge mig vilja! Den ska vara klar för några månader sen ca?

 

Jag är optimist och är int bitter hela tin över det här. Jag är tidsoptimst och tänker att jag lätt kommer hinna göra allt jag behöver under ett 1-veckas-lov. Åtminstone försöker jag för det mesta tänka optimistiskt för att inte få för mycket ångest över sånt här. Jag blir sjukt less när jag hör mig själv klaga för det tjänar verkligen INGENTING till.

 

Foto: Håkan Kvam


(Bilden ska va till nån studentgrej. Jag ställde upp som random student.)

 



Kommentarer
ugn

skickar vilja

2010-03-13 @ 20:12:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0